من سکوت را دوست دارم چراکه در آن
هنگام نگاهم با پنجره دوست می شود
بازش می کندو مرا از این دخمه می رهاند
من آواز حزن آلود آن نابینارا دوست دارم
چرا که در اوج نیاز نامش گدا نیست
من صدای زنگ خانه را دوست دارم
چرا که همیشه نوید یک تحول ودگرگونی دارد
درست مپل کودکی که آب داخل چاله ای
را به بازی می گیرد.
من آقتاب زمستان را دوست دارم
چرا که در میان سرما به سراغ من می آید
من مهربانی را دوست دارم چرا که
محبت را هدیه و نیاز را تحسین می کند
من تو را دوست دارم چرا که این نوشته را
می خوانی ومی فهمی و به خاطرش
لبخند می زنی...

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ق.ظ

ما هم تو را دوست داریم که نوشته هاتون به لطافت شبنم صبحگاهی روی یک برگ می مونه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ

دلم می خواست یه بهار بودم ... یه بهار سبز و گرم ... نشسته بر تن هر درخت ... هر غنچه ... هر گل ... نشسته بر تن شهر ... بر تن هر آدمی ... نسیم بشم ... از اون نسیمای نرم نرم ... ملایم ملایم ... خنک خنک ... خودمو ولو کنم زیر لباس هر کسی ... قلقلکش بدم ... بخندونمش ... بریزم خودمو زیر موهای دخترای شهر ... باد بدم ... باد بدم اون زلفای قشنگشونو ... کوه ها رو رنگ کنم ... دشتارو رنگ کنم ... یه رنگِ سبز خوشگل ... بعدشم داد بزنم ... آهای یه دومن شقایق ... نه، یه دشت شقایق ... کسی خریداره؟ ... برم سرک بکشم تو هر خونه ای ... بشم یه گل تو دستِ هر عاشق و معشوقی ... بشینم تو گلدونای لب حوض ... لب پنجره ... بشینم رو لبخند هر رهگذری ... بشینم رو هر گونه ای ... سرخ و تپل ... بشینم رو هر لبی ... قرمز و نمکین ... بشینم رو هر بوسه ای ... مست و آتشین ... بشم یه شکوفه ... یه پروانه عاشقم بشه ... شب کنارم بخوابه ... برم به اوج ... به اون بالا بالاها ... ابر بشم ... از اون ابرای بره بره ای ... نشسته رو لباس آسمون ... بارون بشم ... بارون بشم ... ببارم ... ببارم ... رو تن شهر ... هر خیابون ... هر کوچه ... هر خونه ... هر آدم ... رو دل هر غصه داری ... بشورم غماشو ... قلبشو تو خودم آبتنی بدم ................... کودک بشم ..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ق.ظ

نه، اصلا بشینم رو خندهء هر کودکی ... نقاشی بکشم ... نه، اصلا بشینم تو نقاشی هر کودکی ... درخت ... گل ... خورشید ... بشینم تو آیینهء چشماش ... سبز ِ سبز ... اشک ... نه، اصلا دوست ندارم اشک بشم ... اگه هم بشم میخوام اشکِ خوشحالی بشم .................... دلم می خواست یه بهار بودم ... یه بهار بودم ... ولی آخ که پاییزه ... آخ که پاییزه ... باید منتظر بشم پرستوها از سفر برگردن ... اونوخ میشینم رو بال پرستوها و میام اینطرف ... میشم یه بهار ..

رز سفید پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام..............آپ کردم.............بهم سر بزن...........موفق باشی..............یا حق

رز سفید شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogskycom

سلام دوست بسیار خوبم....من آپ دیت هستم و منتظر حضور گرمت....در پناه حق....یا علی...

رز سفید دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogskycom

سلام شوالیه عزیز....ممنون که به دوستم سر زدی...من باز آپ دیت هستم و منتظر حضور گرم همیشگیت....در پناه حق....یا علی....

بی آشیانه دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

آفرین دوست من...
موفق باشی...

~ اگه قرار تبادل لینک داشتیم ولی لینکت توی وبلاگم نیست برای آی دی EshghYaHavas آف بذار...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

دلسوخته سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.ghalbeyakhi.blogsky.com

سلام........ممنون از حضورت...من آپدیت کردم....مطالبت قشنگه....بازم میام پیشت....در پناه حق....بابای

روایت دلتنگی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

مخلصیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد