چند وقتی بود که مشغول طراحی سایتی برای امام زمان ارواحنا فداه بودم تا اینکه سرانجام به پایان رسید حال قصد دارم آنچه که خودم در راه طراحی این سایت آموختم در اختیار شما قرار دهم 

سیمای کلی دوران ظهور

روایات شریفه حاکى از این است که انقلاب و حرکت ظهور حضرت مهدى ارواحنا فداه  بعد از فراهم شدن مقدمات و آمادگیهاى منطقه اى و جهانى از مکه آغاز مى گردد...و طبق بیان روایات ، در سطح جهانى نبردى سخت بین رومیان (غربیها) و بین ترکان و یا هواداران آنها که ظاهرا روسها باشند بوجود مى آید، تا جائیکه به جنگ جهانى منجر مى گردد.اما در سطح منطقه دو حکومت هوادار حضرت مهدى علیه السلام در ایران و یمن تشکیل خواهد شد...که یاران ایرانى آن حضرت مدتى قبل از ظهور، حکومت خویش را تاءسیس نموده و درگیر جنگى طولانى مى شوند که سرانجام در آن پیروز مى گردند.و اندک زمانى پیش از ظهور آن بزرگوار در بین ایرانیان دو شخصیت ، با عنوان سید خراسانى ، رهبر سیاسى و شعیب بن صالح ، رهبر نظامى ظاهر شده و ایرانیان تحت رهبرى این دو تن ، نقش مهمى را در حرکت ظهور آن حضرت ایفاء خواهند نمود.اما یاران یمنى وى ، قیام و انقلاب آنان چند ماه پیش از ظهور حضرت بوده و ظاهرا ایشان در سامان بخشیدن به خلاء سیاسى که در حجاز بوجود مى آید همکارى مى نمایند. علت بوجود آمدن این خلاء سیاسى حجاز این است که شاه نابخردى از خاندان فلان ! که آخرین پادشاه حجاز مى باشد کشته شده و بر سر جانشینى او اختلاف بوجود مى آید به گونه اى که این اختلاف تا ظهور مهدى (ع ) ادامه خواهد یافت .آنگاه که مرگ عبد الله فرا رسد، مردم در جانشینى او نسبت به هیچکس به توافق نمى رسند و این جریان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى یابد،                                                                                                                  ادامه دارد

نظرات 5 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ب.ظ http://anny3302.tk

آخه چقدر قشنگه اینجا....مبارک باشه....مرسی که به من سر زده بودی...موفق باشی دوست من

رز سفید دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام خوبم...چشم های نمناکم چشم به راه قدم هایت در دلم است تا با آواز حرف هایت آرامم کنی...به روز هستم...
یا علی...

پارسا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام دوست من
دلم براتون تنگ شده بود. چند بار اومدم ولی به روز نبودید.
مطلبتون رو خوندم. با آرزوی ظهورش.
موفق باشی

خاطره یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام...جالبه...تا نصفه خوندم بقیه رو بعدا میخونم

خیل تاش یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام خیلی وب سایت زیبایی بود موفق باشید
دوست دارم شما را بشناسم تا بتونم از شما چیز های بیشتری یا بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد